Poging 4 voor mijn persoonlijke huiswerkopdracht


'Poging 4' 
Voor poging 4 ben ik een eindje gaan fietsen richting Aerdt. Het was de bedoeling dat ik foto's zou gaan maken bij een oud gemaal. Heel andere foto's in gedachten dan waar ik mee thuis kwam, omdat het gemaal heel anders bleek te zijn dan ik dacht. Niet heel indrukwekkend om foto's van te maken, maar een soort van tandwielachtigding dat uit de grond kwam was een leuk object om daar ruim een uur foto's van en bij te maken ... !

Door deze poging weet ik weer waarom ik fotograferen zo leuk vind, voor je het weet ben je een uur verder met alleen maar aandacht voor bijvoorbeeld een moertje :) heel relaxed!


Op de terugweg ben ik nog even gestopt bij zo'n piramide bij een TOP-wandelstartpunt en heb ik tig foto's gemaakt waarvan eigenlijk alleen de foto hieronder een beetje naar m'n zin was:


Al vond ik de foto hieronder ook wel grappig, maar daar zijn de meningen thuis over verdeeld ;)



Poging 4: een langere fietstocht dan voorzien, andere foto's dan voorzien, langer op pad geweest dan voorzien, maar een super relaxte ochtend, dat wel! Inmiddels begint het aantal foto's om uit te kiezen voor de selectie steeds groter te worden ... 

Geen opmerkingen: