Poging 3 voor mijn persoonlijke huiswerkopdracht


'Poging 3' 
Voor poging 3 ben ik naar een oude lelijke brug gereden in de buurt van Elten (Dld.) en Spijk. Ik had het idee dat ik hier misschien wel een gave abstracte foto zou kunnen gaan maken. Terwijl ik elke keer als er even geen auto's aankwamen weer met mijn camera aan de slag ging, ontdekte ik opeens deze serie smileys :) Ik heb er in ieder geval veel plezier om en mee gehad toen ik het zag!

En dat terwijl ik eigenlijk een soort foto als hieronder in gedachten had:


Toen ik bijna weer bij de auto was, zag ik opeens bij een stellage van het waterschap een watervalletje. Water = sluitertijdexperimenteren! Dus daar naar toe gelopen en omdat ik mijn camera kon laten rusten op een hekwerk kon ik de sluitertijd flink lang laten zijn. Met best wel een leuk resultaat, zeker als je er een vierkante uitsnede van maakt:


Nou, best wel tevreden ... ik begon mijn persoonlijke opdracht steeds zonniger in te zien ... en bleef mezelf steeds verrassen met foto's die ik anders nooit gemaakt zou hebben... maar nog lang niet voldoende voor een selectie dus toch weer op pad voor poging 4! ...

1 opmerking:

Jeany zei

ja das de foto die ik helemaal top vind, wat leuk dat jij smilyes zag, ik zie dat nu pas nu je het erbij schrijft ;)) en dat watervalletje..... toppppppppppp